بهترین گاز رومیزی کدام است استیل یا شیشه ای

بهترین گاز رومیزی کدام است استیل یا شیشه ای: شاید تا کنون برای بسیاری از شما عزیزان به هنگام خرید اجاق گاز این سوال پیش آمده باشد که بهترین مدل اجاق گاز های رومیزی یا صفحه ای کدام است ؟ یا اینکه مزیت هر یک از این مدل ها نسبت به دیگری چیست؟ چگونه تشخیص دهیم کدام یک از مدل های استیل یا شیشه ای برای فضای آشپزخانه ما مناسب تر است. در بخش زیر ما سعی کرده ایم همه آن چه را که در این انتخاب به شما کمک می کند را توضیح دهیم.

بهترین گاز رومیزی کدام است استیل یا شیشه ای

اجاق گاز صفحه ای استیل

اجاق گازهای استیل از دوام و ماندگاری بالایی برخوردارند و فلز به کار رفته روی آن ها معمولاً گرد و خاک، لکه مواد غذایی و سایر کثیفی‌ها را خیلی دیر روی خود نشان می‌دهد پس نیازی به تمیز کردن هر روزه ندارند و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب‌ترند. در بین اجاق‌های استیل، استیل ساده نسبت به آجدار به دلیل سهولت بیشتر در نظافت، بیشتر مورد توجه است. برای نظافت این اجاق‌ها می‌توان از یک کهنه نرم یا محصولات براق کننده استیل در بازار استفاده کرد. البته نظافت این گازها سخت و زمان‌بر است چون لکه‌های ایجاد شده خیلی راحت از بین نمی‌روند. برای اجاق گازهای استیل، سرکه پاک‌کننده طبیعی و خوبی است که آسیبی به سلامتی شما و اجاق گاز هم نمی‌رساند.

اجاق گاز صفحه‌ای شیشه‌ای

در این محصولات از شیشه‌های نشکن استفاده می‌شود که از مقاومت و ضربه پذیری بالایی برخوردارند و برخلاف تصور برخی از افراد به راحتی یا با پخت و پز به مدت طولانی، دچار ترک یا شکستگی نمی‌شوند و آسیب نمی‌بینند. ظاهر آن‌ها بسیار لوکس و زیبا و تمیز شد نشان راحت است. با وجود اینکه به راحتی با یک دستمال خیس و کمی شیشه پاک کنندگی به آن‌ها باز می‌گردد اما روغن و لکه‌های مواد غذایی بلافاصله پس از طبخ غذا، روی آن ها به چشم می‌آید و زود لک می‌شوند. برای این امر بهتر است هر روز پاک شوند تا زیبایی این محصول در دراز مدت باقی بماند. از نظر قیمت هم،‌ اجاق گاز صفحه‌ ایشیشه‌ای معمولاً کمی ارزانتر است و از این نظر اقتصادی‌تر هستند.

اجاق گاز صفحه ای شیشه استیل

این دسته از محصولات سعی دارند هم زیبایی اجاق شیشه‌ای و هم دوام و ماندگاری اجاق گازهای استیل را داشته باشند. این اجاق گازها به خاطر بهره‌مندی از نمای شیشه‌ای به راحتی تمیز می‌شوند و به خاطر داشتن لبه‌های استیل، مقاوت بالایی دارند تا تمام انتظارات مشتریان برآورده شود. اجاق گاز های صفحه‌ای امکاناتی  به شما ارائه می‌دهند تا هم از آشپزی لذت ببرید و هم فضای آشپزخانه لوکس و مدرن به نظر آید.

0 دیدگاه برای “بهترین گاز رومیزی کدام است استیل یا شیشه ای”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *