خدمات و پشتیبانی

خدمات پس از فروش از تاثیرگذارترین بخش‌های شرکت پادیسان است. سیاست‌های ما بر این اصل استوار است که اطمینان داشته باشید محصول باکیفیتی خریداری کرده‌اید که با پشتیبانی قوی در طول سال‌های استفاده همراه خواهد بود و در صورت بروز کوچک‌ترین مشکلی اطمینان خاطر داشته باشید که رفع خواهد شد.

جلب احساس رضایت مصرف‌کننده یکی از ارزشمندترین معیارها برای هر تولید‌کننده‌ای است برای دست یافتن به این هدف راهکارهایی را در مراحل مختلف پیش‌بینی کرده‌ایم تا از زمان انتخاب محصول و در طول سال‌های استفاده شاهد تدوام این احساس باشیم.

  •  انجام مداوم نظرسنجی برای آگاهی از نظرات مصرف‌کنندگان
  •  امکان دریافت مشاوره‌ و کارشناسی به صورت آنلان و برخط پیش از خرید محصول برای مصرف‌کنندگان
  •  ارائه سرویس و پشتیبانی پیش از فروش محصول برای نمایندگی‌های فروش
  •  وجود شبکه گسترده نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور با هدف افزایش سطح دسترسی مصرف‌کنندگان
  •  نصب، راه‌اندازی و ارسال محصولات به صورت رایگان در سراسر کشور و در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  •  تامین قطعات مورد نیاز مشتریان در زمان گارانتی و پس از آن.

پرداخت آنلاین فاکتور خدمات سرویس

برای پرداخت آنلاین فاکتور هزینه خدمات سرویس از اینجا لینک میتوانید اقدام کنید. پرداخت فاکتور در سیستم ثبت و خدمات سرویس برای شما مطابق فاکتور داده شده انجام خواهد شد.
پرداخت آنلاین فاکتور خدمات سرویس

1: نصب و راه اندازی

شما دارنده هر کدام از محصولات شرکت پادیسان که باشید چنانچه برای نصب اولیه محصول خود نیاز به سرویس کار رسمی و معتبر شرکت پادیسان دارید، می توانید با مراجعه به قسمت نمایندگی خدمات در سایت رسمی پادیسان، مراکز سرویس و خدمات پس از فروش پادیسان در سراسر کشور را مشاهده نمایید. همینطور قابل ذکر است که به منظور رفاه حال شما مشتریان عزیز نصب، راه‌اندازی و ارسال محصولات پادیسان به صورت کاملا رایگان در سرتاسر کشور انجام می پذیرد.

3-
2:گارانتی

محصولات عرضه شده شرکت پادیسان دارای ۲ (دو) سال گارانتی است. شرایط گارانتی تمامی محصولات شرکت پادیسان در سایت رسمی پادیسان و در کارت گارانتی داخل جعبه محصول وجود دارد و دوره زمانی گارانتی از زمان خرید ونصب برای خریدار فعال می شود. جهت مشاهده شرایط گارانتی محصولات اینجا را مطالعه نمایید.

2
3:خدمات و پشتیبانی پس از فروش

خدمات پس از فروش نه تنها ضامن بقاء و تداوم آن محصول است، بلکه ارائه خدمات پس از فروش ، با کیفیت بالا یکی از مهم ترین عوامل موثر جهت رقابت در بازارهای داخلی و جهانی است. در راستای کسب رضایت مشتریان گرامی، محصولات شرکت پادیسان دارای ۱۰ (ده) سال خدمات پس از فروش می باشد.

در همین راستا خانواده بزرگ پادیسان از طریق شبکه گسترده سرویس و خدمات خود در درسراسر کشور آماده خدمت‌ رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد. جهت بهره مندی از خدمات پس از فروش شامل سرویس، تعمیر و تامین لوازم میتوانید از سایت رسمی پادیسان لیست نمایدگان خدمات یا تلفن دفتر مرکزی فروش و خدمات پس از فروش اقدام نموده و از مزایای متعدد خدمات پس از فروش آن برخوردار شوید.

1
 ۴: نمایندگی های خدمات:

شركت پاديسان با بيش از ۱۰۰ نماينده فروش و بيش از ۳۰۰ سرويسكار مجاز در سراسر ایران آماده ارائه بهترين و جديدترين شبكه خدمات پس از فروش به هموطنان عزيز مي باشد.نمایندگی‌های پادیسان در سراسر کشور اماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما می‌باشند. برای مشاهده لیست نمایندگی ها اینجا را مطالعه نمایید.

4-