فروش اقساطی لوازم آشپزخانه پادیسان

فروش اقساطی لوازم آشپزخانه پادیسان: فروش اقساطی انواع اجاق گاز مبله فردار ،طرح فر ،کابین دار و اجاق گاز رومیزی (صفحه ای) و فر توکار و هود های آشپزخانه پادیسان در سایز های متفاوت با گارانتی اصلی پادیسان دارای بیش از ۳۰۰ نمایندگی خدمات و سرویس و ارسال رایگان به همه ی نقاط کشور به منظور رفاه حال مردم عزیز ایران در نظر گرفته شده است.

فروش اقساطی لوازم آشپزخانه پادیسان

مجموعه کارخانه تولیدی پادیسان سعی بر آن دارد تا در جهت رفاه حال شما عزیزان کلیه ی لوازم آشپزخانه را بصورت اقساطی با حمایت طرح های طراوت و حاتم در اختیار شما قرار دهد.

 

سایت ایران رنتر

طرح ایران رنتر فروش اقساطی محصولات پادیسان: ایران رنتر به عنوان اولین و بزرگترین پلتفرم فروش اعتباری،واسطی میان خریداران اقساطی و سرمایه گذاران است خریداران اقساطی در بــازه زمانی یک ساله بدون ارائـه چک و ضامن از بیش از صدها فروشگاه آنلاین در حوزه های کالا،سفر،بیمه و خدمات می توانند خرید کنند.

جهت آموزش و اطلاع از نحوه خرید اینترنتی از وب سایت رسمی ایران رنتر می توانید به صفحه خرید اینترنتی از ایران رنتر  مراجعه نمایید.

خرید اقساطی از ایران رنتر

خرید اقساطی از ایران رنتر

خرید قسطی لوازم آشپزخانه پادیسان در طرح طراوت

طرح «طراوت» ویژه حمایت از رونق تولید  از ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ در سراسر کشور اجرایی شد. طرح طراوت یک طرح اعتباری ویژه حمایت از تولید ملی است که واحدهای تولیدی به پشتوانه آن می‌توانند محصولات لوازم خانگی خود را به‌صورت اقساطی به خریداران بفروشند و همچنین مواد اولیه مورد نیاز خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنند. براساس این طرح خریداران در صورت نداشتن نقدینگی کافی می‌توانند، در ازای اعتبارات اسنادی داخلی ریالی مدت‌دار (ال‌سی) که از سوی شعب بانک صادرات و در قالب عقد خرید دین صادر می‌شود. مشتریان عزیز پادیسان میتوانند زین پس محصولات لوازم خانگی  مورد نیاز خود را به صورت اقساطی با مراجعه به شعب بانک صادرات با عنوان “طرح طراوت “خریداری کنند.

توجه : برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره طرح طرح طراوت اینجا را مطالعه نمایید.

طرح طراوت فروش لوازم آشپزخانه پادیسان

طرح طراوت فروش لوازم آشپزخانه پادیسان

خرید قسطی لوازم آشپزخانه پادیسان در طرح حاتم

بانک انصار در نظر دارد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی ، نسبت به اعطای تسهیلات اقساطی خرید لوازم خانگی به زوج های جوان و عموم مردم برای تهیه جهیزیه و وسایل زندگی در قالب عقد مرابحه اقدام نماید. این بانک جهت اجرای این طرح نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت های تولید لوازم خانگی داخلی در قالب طرحی به نام حاتم ( حمایت از تولید ملی ) نموده تا ضمن تحصص فرمایشات معظم له، نسبت به توسعه عقد مرابحه،کمک به اقشار کم درآمد و ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی اقدام نماید .متقاضیان مشمول طرح حاتم ضمن مراجعه به سایت بانک انصار و ثبت نام، به صورت مستقیم و از طریق پایانه های فروشگاهی لوازم خانگی پادیسان  اقدام به خرید محصول مورد نظر خود خواهند نمود.

توجه: برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره طرح طرح حاتم اینجا را مطالعه نمایید.

طرح حاتم فروش اقساطی لوازم خانگی

طرح حاتم فروش اقساطی لوازم خانگی

0 دیدگاه برای “فروش اقساطی لوازم آشپزخانه پادیسان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *